Molenroute 1 - Reisverslag uit Alájar, Spanje van Wim Boesten - WaarBenJij.nu Molenroute 1 - Reisverslag uit Alájar, Spanje van Wim Boesten - WaarBenJij.nu

Molenroute 1

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Wim

01 Juni 2015 | Spanje, Alájar

Na het ontbijt de wandelproviand mee op pad...de Molenroute een wandeling van zo'n 12,5 kilometer die ik met mijn bontempi- benen moer afleggen. Voor Wilma's stappebeentjes die al menige kennedymard doorstaan hebben een peuleschil ? We zullen zien. Zelf heb ik al 4 donderdagen niet meer gevoetbald vanwege enkelband/ achillespees klachten...dus het wordt spannend of ik onderweg niet ten prooi val aan wolven , Toreros of de gier.....de tocht begint al goed want de hond Abbo wil met ons mee.....Na de eerste 100 meter berg af moeten we hem al terugbrengen want deze oude trage hond houdt deze barre tocht niet vol.....Opnieuw gestart en het begin gaat langs rotsige paden in de schaduw bergaf.....en dit moeten we straks in de zo'n weer omhoog.....wordt vervolgd...en Henkus die kilo is al weer drvanaf geknald, een terugkerend ritueel iedere morgen als ik mijn tanden heb gepoetst!! ( wordt vervolgd in molenroute 2)....

  • 01 Juni 2015 - 22:12

    Gerard Goyer Leverancier MTB Schoeisel:

    Hallo jongste broertje van mijn fietsmaatje
    Wil ook wel met jullie meelopen op mijn MTB's!
    Molenroute 1 ?? Nog geen molen gezien zeker, ben benieuwd of ik ze nog te zien krijg..
    Ben weliswaar dyslectisch, laat mijn vrouw meestal voorlezen en als ik het dan begrijp, laat ik haar reageren.. Vandaar trudy@tgo-Uden.nl
    Loopze dus!

  • 01 Juni 2015 - 23:42

    Ut Oudste Breurke Weeer:

    ha pimmeke,

    legk de luu eesj us oet waorom dat de molenroute 1 haet.. sjnap dur nog neet veul van... aug mien fitsmaatje mit die MTB sjeun neet en dae wilt nog waal mit dig mit loape.. dusse gaer einige oetlegk mit of zonger die swumbrook van dien breurke Pierre aan de struuk in dae wiengaard van Rob, dat dae de swumbrook van zien vader neet herkenjt, spruk aug neet voor dem..!!

  • 01 Juni 2015 - 23:45

    Ut Oudste Breurke Weer:

    Pim,

    tog niks gebeurd hoap ig, 't is 23.45 en nog gein versjlaaag van de wanjelroute van vandaag... neet ens gefeud!! es ig murge nog niks geheurd hub, kom ig mit Gerard mit osse MTB's dig zeuke!!.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alájar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2015

Sevilla el tercero

12 Juni 2015

sevilla el segundo

12 Juni 2015

sevilla una

09 Juni 2015

Rota beach

08 Juni 2015

Vejer
Wim

Actief sinds 28 Mei 2015
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 7217

Voorgaande reizen:

28 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: