Rota beach - Reisverslag uit Rota, Spanje van Wim Boesten - WaarBenJij.nu Rota beach - Reisverslag uit Rota, Spanje van Wim Boesten - WaarBenJij.nu

Rota beach

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Wim

09 Juni 2015 | Spanje, Rota

Vandaag geen spannend verslag.....
Bij het ontwaken nog 2 van die venijnige kleine agressieve musquitos met een klap van het leven beroofd. Nu kunnen er toch geen zwangere muggen meer op onze kamer zijn, denk ik...
Na te hebben bijgeslapen pas laat gaan ontbijten ( bijna middag) en een echt ontbijtje hebben we niet direct kunnen ontdekken, wel een casa met uitzicht op het strand waar we beiden een sennamto bestelden. Kregen we een sandwich met varkensvlees Bertje groente en frites. Een stevig ontbijt.
Morgen ( onze vertrekdag ) gaan we ontbijte bij de paus ( pan populi ) hier om de hoek en die gaat open om 9.00 uur ( mañana por la mañana a las nueve).
Bij het betreden van het strand zagen we de Amerikaanse vloot vertrekken ( zeker 8 schepen)..indrukwekkend dat je dit ziet temeer daar we in 2011 op Sicilië de straaljagers( met lading eronder hangen) zagen opstijgen. Aan deze kant van Middellandse zee ( officieel hier de Atlantische oceaan) de vakantiegangers , aan de andere kant alle ellende......
Het enige spannende vandaag was dat ik een dikke Spanjaard gewaarschuwd heb dat hij beter naar huis kon gaan want anders zou hij teruggeduwd worden in de zee door medewerkers van Greenpeace....
Strandwandeling gemaakt, pimientas gegeten bij die mama de Cuba, siësta gehouden en inmiddels de laatste tapas gegeten in Rota ( o.a. gemarineerde en gefrituurde haai ).
En ik zie dat oudste breurke inmiddels al de foto's van vandaag heeft geplaatst en van tekst voorzien...merci
Mañana a Sevilla ..
In krant vandaag vernomen dat Rafaël van der Vaart naar Betis Sevilla gaat voor 2 seizoenen met een optie van nog 1 jaar, mits hij door de medische keuring komt. Kan hij lekker bijbeunen ( en bijbeunen) in zijn nadagen.
Hasta la mañana....

• 10 Juni 2015 - 10:43

Maurice En Els:

Hallo Wilma en Pim,

Zo te lezen en te zien hebben jullie het daar geweldig naar de zin!

Geniet ervan!
    Hartelijke groeten!

Els en Maurice.

• 10 Juni 2015 - 15:43

Wim Boesten:

Klopt idd Maurice en Els...Hopenlijk zien we elkaar binnenkort nog eens op de krekettedaag of mogelijk etappe Tour de France...kin ver nog uns biekletse....