Embalse de aracena - Reisverslag uit Alájar, Spanje van Wim Boesten - WaarBenJij.nu Embalse de aracena - Reisverslag uit Alájar, Spanje van Wim Boesten - WaarBenJij.nu

Embalse de aracena

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

31 Mei 2015 | Spanje, Alájar

Na een uitgeslapen nachtje, een uitgebreid ontbijt buiten met el coche (auto) naar embalse de aracena . Ik maak de dagverslagen in verschillende delen omdat regelmatig de verbinding met server wegvalt en ik dan weer opnieuw moet beginnen.( = al 1x gebeurd).vanuit Alajar langa aracena richting puerta moral en daar enkele mooie miradors gezien. Ik hoop enkele foto's te kunnen uploaden.....Hoog in bergen een prachtig meer waar we ons vanmiddag hebben neergevlijd ( ter voorbereiding op de wandelingen moet je goed uitrusten). Vanaf maandag begint dus het sportieve gedeelte.....op terugweg via wit dorpje Corteconcepcion naar ons huisje. In dat dorpje geen kind gezien dus die anticonceptie werkt daar goed.....de gemaakte gazpacho van de vrouw des huizes smaakte goed...het Mahou pilsje is hier wat waterig, zal wel zijn opgekocht door Heiniken denk ik.

  • 01 Juni 2015 - 06:40

    Ut Ouwste Breurke:

    beste pim,
    unne tip... sjrief dien verslaaag eesj in 'words' kopieer ut en doe kens ut dan plekke... hoofse neet ummer opnuusj te beginne... as Wilma stopt mit trappen en de stroam wegvult..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alájar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2015

Sevilla el tercero

12 Juni 2015

sevilla el segundo

12 Juni 2015

sevilla una

09 Juni 2015

Rota beach

08 Juni 2015

Vejer
Wim

Actief sinds 28 Mei 2015
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 7243

Voorgaande reizen:

28 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: