sevilla una - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Wim Boesten - WaarBenJij.nu sevilla una - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Wim Boesten - WaarBenJij.nu

sevilla una

Door: el pimiento

Blijf op de hoogte en volg Wim

12 Juni 2015 | Spanje, Sevilla

Na de auto te hebben ingeleverd bij goldcar( aan te bevelen) per transfer naar het vliegveld en van daaruit per taxi naar hotel el Murillo, gelegen midden in de wijk Santa Cruz.
Besloten om donderdagochtend met een gids door de stad te lopen. We werden ingedeeld in groepen van verschillende talen(Spaans, Engels en Frans). We kozen voor de Spaanse groep natuurlijk.....nee grapje de engelstalige groep.
Onze gids Adrian( afgeleid van Hadrianus en grote vriend van Bassie) sprak redelijk Engels. In de voorstelronde moesten we aangeven waar we vandaan kwamen. Holland is het best te begrijpen voor eenieder en toen ik specifiek aangaf uit el ciudad del mundo Gelaen keek de gids me onbegrijpelijk aan....maar toen ik hem verduidelijkte: THE city is a few kilometers south of Guttecoave and Einighoeze knikte hij begripvol en vervolgde zijn Tour de Sevilla

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2015

Sevilla el tercero

12 Juni 2015

sevilla el segundo

12 Juni 2015

sevilla una

09 Juni 2015

Rota beach

08 Juni 2015

Vejer
Wim

Actief sinds 28 Mei 2015
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 7229

Voorgaande reizen:

28 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: