Molenroute 2 ( ruta molinos rio Alajar ) - Reisverslag uit Alájar, Spanje van Wim Boesten - WaarBenJij.nu Molenroute 2 ( ruta molinos rio Alajar ) - Reisverslag uit Alájar, Spanje van Wim Boesten - WaarBenJij.nu

Molenroute 2 ( ruta molinos rio Alajar )

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Wim

01 Juni 2015 | Spanje, Alájar

Dag Gerard, de enige molen die we gezien hebben bevond zich op zo'n 400 meter vanaf de start ( een betonmolen) . Foto volgt later.
Enfin de tocht vervolgd langs steile rotsige en afgewisseld door zanderige paden. Diverse Torros gezien onderweg( ik hoor nu een bosuil) en zelfs een wolf ( met halsband)....na door een poort geklommen te hebben en over zanderige paden met verzengende hittegolven kilometers gelopen te hebben, bereikten we een riviertje. Zo'n 500 meter vantevoren ging ik door m'n rechterenkel ( de zwakke plek) en Wilma von het leuk om mij na te doen zo' 100 meter verder. Dus in dat riviertje was het lekker pootje koelen.......Uiteindelijk bereikten we na 4 uur weer ons huisje ( casa Buho).. De Schwitse in de ritse...ik heb gemerkt dat Wilma op vlakke stukken vooruit loopt..maar bergop haal ik haar in....Ben ik dan toch meer een Herrera ...op de fiets is het andersom...dan gaat zij mij voor ( e- bike) maar hier in het land van de Huelva moeten alle hulpmiddelen opzij gezet worden...Morgen volgt een ware bergetappe, korter in afstand maar qua duur niet veel korter...gelukkig eindigend in Alajar waar een terrasje op ons wacht.....a luego amigos





  • 01 Juni 2015 - 23:51

    Ut Oudste Bezurgde Breurke:

    he he gelukkig kan ig weer rustig sloape naeve mien Marie... hub Gerard gebeld dat veer murgevreug neet op waeg hoove mit ozze MTB's.. Molenroute 2 ??? en mer ein meule, betonmeule notobene... hubse ze nog alle op ein rietje?? wat drunks doa doa allemoal??


  • 02 Juni 2015 - 13:09

    Thejo:

    Ha Pim en wilma,

    waet ger waal zeker dat dit gein tocht is veur op unne aezel? Zeker noe der joong zien peutje haet versjwik. Ich zao veur alle zekerheid enne mitneume.
    En....weer un sjwakke plek debiej, wieveul sjwakke plekke hubse noe inmiddels? Ig geluif dat ig dien lidmaatsjap van oos voetbalclubke mer goan opzaege en dig goan aanmelde bien de sjaakclub. Tenzij ze nog op dien köpke geis valle.....
    Blief van de spiritus aaf!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alájar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2015

Sevilla el tercero

12 Juni 2015

sevilla el segundo

12 Juni 2015

sevilla una

09 Juni 2015

Rota beach

08 Juni 2015

Vejer
Wim

Actief sinds 28 Mei 2015
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 7242

Voorgaande reizen:

28 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: