Aracena 4 - Reisverslag uit Aracena, Spanje van Wim Boesten - WaarBenJij.nu Aracena 4 - Reisverslag uit Aracena, Spanje van Wim Boesten - WaarBenJij.nu

Aracena 4

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Wim

06 Juni 2015 | Spanje, Aracena

Vanavond , na onze stay in de skimming pool, ben ik Wilma voorgegaan om op tijd een plaats te reserveren in restaurant montecruz. Wat bleek? Geen voetbal vanavond..ondanks eerdere toezegging. Wel mogelijk om 2 cafés verder voetbal te kijken. Daar aangekomen bleek dat voor het grote scherm een 12-tal vrouwelijke senioren zaten ( 70+) die die plaatsen hadden gereserveerd voor hun fiesta ( kath.bond van ouderen of bejaardengym). Dus de kasteleinsvrouw werd paniekerig toen zij ( ik was niet solo) de voetbalsupporters zag aanzwellen.
Daarom ff terug naar restaurant Montecruz op het buitenterras.
De ober wist me al snel duidelijk te maken dat er toch ( in het cafegedeelte) voetbal gekeken kon worden. Wilma arriveerde ook inmiddels en we zijn meteen naar binnen gegaan.
Er werd al meteen gevraagd voor wie we waren. Na me in het begin neutraal te hebben opgesteld, op aandringen van ober wie wint er ?, dacht uk Barcelona. Dat viel hier niet in goede aarde...Ik heb 4 gasten naar buiten moeten slaan , en op het terras buiten maar gevraagd wie nog meer wilde knokken, dat wilde niemand, dus binnen rustig kunnen gaan zitten en onze tapas en drankjes rustig kunnen bestellen. hostia puta!
Uiteindelijk won Barcelona ( ik had gehoopt Juve) verdiend en heb ik de obers gevraagd wat zij wilden drinken ? ( inclusief de Real Madrid fan die achter de bar moest werken). Dat werd gewaardeerd, maar zij hadden het inmiddels zo druk, dat een drankje voor hen er niet in zat. Na opvragen van la cuenta , een drankje in euro's voor hen erbij gedaan...ook goed!
Morgen is hier een processie..en we moeten hier uitschecken..dus hoe verder is even ongewis...welterusten....


  • 07 Juni 2015 - 21:51

    Ut Oudste Breurke Weer:

    hai,

    ben benuuit wie ze dur murge bielups in dae processie, vlgs mig hubs doe vreuger nooits motte mitloape in zo'n gebeure... van ut eine kruutsbeeld noa ut angere, gans Gelaen door.. enne doe moags dan absoluut neet euver ut sjoon aangelagde zandj loape, dusse kiek oet..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Aracena

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2015

Sevilla el tercero

12 Juni 2015

sevilla el segundo

12 Juni 2015

sevilla una

09 Juni 2015

Rota beach

08 Juni 2015

Vejer
Wim

Actief sinds 28 Mei 2015
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 7240

Voorgaande reizen:

28 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: