Alajar 2 - Reisverslag uit Alájar, Spanje van Wim Boesten - WaarBenJij.nu Alajar 2 - Reisverslag uit Alájar, Spanje van Wim Boesten - WaarBenJij.nu

Alajar 2

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Wim

30 Mei 2015 | Spanje, Alájar

Vertrek Charleroi 10.30. Aankomst Sevilla 13.00. Opel Corsa opgehaald bij gold car en direction Merida. In aracena eerste tapas en cortados genuttigd en supermercat bezocht en door naar Alajar waar we verblijven in een zeer landelijk molino rio Alajar. Verwelkomd door Monica en Peter Jan of Jan Peter. Op het terrein 6 complete huisjes, ijskast gevuld door Monica met een door haar gemaakte warme maaltijd( die we morgen gaan eten)en verder volgepropt met alle ingrediënten nodig voor de wandelingen.
Ik luister nu naar de blaffende honden die vanuit ieder dorp elkaar hier toeblaffen en elkaar goedenacht wensen....Bergen om ons heen, een lekker briesje, overdag 28 grados en nu lekker afkoelend...Ik hoor nu ook een ezel balken. Zou epke zonderland ook hier zijn?
Ik vul het glas rode wijn, kijk naar de volle maan en snuif de lekkere Andalusische lucht op.....heerlijk. Als pensionato zou ik hier best langer willen verblijven......mer ja ik zal maar wat lucht van hier meenemen naar huis...oh ja in het vliegtuig naast me zat een man met eenzelfde litteken boven zijn rechterknie als ik.

Had ook mbt ( Massaia barrevoets technologie)schoenen gedragen op advies van Gerard goyer. Ook zijn quadricepspees was over....Hij liep nu weer op platte schoenen.......

En Sjef: ut stikt hier van de zwarte pieten. Mijn naam is altijd Wim geweest, vooral voor officiële bankzaken,mijnroepnaam is Pim.
Ik heb van werkwege geen Facebook, twitter etc...om niet achtervolgd te worden door wie dan ook , vandaar ook de naam Wim nu in gebruik. duudelik?
En Thea: Was je niet zo stoned als een garnaal dat je die orgie vergeten bent? ( niet boos worden

  • 31 Mei 2015 - 09:44

    Thea:

    ik stoned? Je zou me beter moeten kennen........

  • 31 Mei 2015 - 10:29

    Marjo:

    Zit er misschien iets in de bio appelsap wat we niet weten ?

  • 31 Mei 2015 - 13:25

    Oudste Breurke, Om Dezelde Reden Genne Naam:

    ha Pim, gelukkig mer dasse zo blifs heite..

    noe al aan dien pensionado zin denke... mos toch nog waal get joare doaveur blieve wirke.. zal de groete doon aan Gerard.. aug names dae buurman van dig in ut vleegtuig.. geniet ze, ben benuuit wie dich ut wanjele op platte sjeun bevult.. trouwes zits doe mit korte boks in ut vleegtuig?? enne dae buurman aug?? wie is ut trouwes mit dien egaa of mooge ze op ut werk neet weite dat die mit is..

  • 01 Juni 2015 - 09:15

    Henricus:

    Kiloknaller inmiddels gecompenseerd begrijp ik.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alájar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2015

Sevilla el tercero

12 Juni 2015

sevilla el segundo

12 Juni 2015

sevilla una

09 Juni 2015

Rota beach

08 Juni 2015

Vejer
Wim

Actief sinds 28 Mei 2015
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 7221

Voorgaande reizen:

28 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: