Bergetappe - Reisverslag uit Alájar, Spanje van Wim Boesten - WaarBenJij.nu Bergetappe - Reisverslag uit Alájar, Spanje van Wim Boesten - WaarBenJij.nu

Bergetappe

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Wim

02 Juni 2015 | Spanje, Alájar

Vandaag dus klimmen naar la Peña de arias montano. Dankzij het voortreffelijke werk van mijn 2-benige vrouwelijke Mio, we noemen haar Mia, lopen we alle routes zonder problemen. ( trouwens ook in de auto is Mia een goede co- piloot) . Zo ook vandaag bergop. Ik kan jullie zeggen dat bergop toch wel mijn specialiteit begint te worden.Vandaag is de echte Herrera opgestaan.de trainingen vroeger in Daniken werpen hun vruchten af. Als snelle linkerhoekspeler heb ik altijd interval + bergop graag getraind, terwijl ik een hekel had aan duurloop. Zo blijkt ook vandaag. Na de eerste honderd meter stijgen bereiken we het dorpje el Calabacino,een mooie voorbeeld van eenogen die van vervallen oord opnieuw tot leven is gebracht door artistieke jonge mensen.
Het gehucht is niet per auto bereikbaar en wordt vooral bewoond door buitenlandse jongeren die zelfvoorzienend zijn. Via kapel san Trinidad . Een waarlijk prachtig rustig bergdorp met alternativo's.


  • 02 Juni 2015 - 20:55

    Josine:

    hoi Wilma en Pim,

    meestal leest Sjef mij het reisverslag een keer voor en ga ik daarna verder met het lezen van mijn eigen boeken.
    Ook doet hij dat met de reacties van onze volgers en dat is toch wel erg leuk.
    Vandaar dat ik nu ook even een berichtje plaats. Door jullie verhaal ben ik eigenlijk meteen weer terug in Spanje. Al die namen komen zo bekend voor, het lijkt wel of jullie vlak in de buurt zijn, waar wij gefiets hebben. De albums zijn nog niet terug, vandaar dat ik niet na kan kijken.
    Fijn, dat het lopen jou ook goed bevalt, Pim, want zo samen door Spanje sjouwen is een fantastische vorm van vakantie vieren!
    Heel veel plezier nog samen en tot mails,
    Josine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alájar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2015

Sevilla el tercero

12 Juni 2015

sevilla el segundo

12 Juni 2015

sevilla una

09 Juni 2015

Rota beach

08 Juni 2015

Vejer
Wim

Actief sinds 28 Mei 2015
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 7249

Voorgaande reizen:

28 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: